• Retty
  • homeHOME /
  • NEWS /
  • はじまりの一歩です! our first step now

はじまりの一歩です! our first step now

2012.08.28

みなさま、はじめまして!いよいよ夏も終わりですね。そんな季節に、私たちから最初のニュースです。この度、ブログ「You are Beautiful」をスタートさせました!

What is the most important thing in your life?
What do you want to make yourself happier?
How do you get your mind and body flexible, brave, healthy and fabulous?

大切な人と毎日をハッピーに暮らすためにどういう選択をしていくか、をずっと考えていたところに今の私たちの原点があります。私たちは、自分の意思 で自分の好きなものを選び、それらをライフスタイルに取り入れながら、つねにココロとカラダが満たされる人生を送るために必要なものを大切に作り、育て、 そしてひとりひとりに届けていきたい!という思いを形にしようと会社をスタートしました!まだまだ発展途上の私たちですが、皆様の意見を聞きながら一歩一 歩よりよい会社にしていけるように精進します。どうぞよろしくお願いいたします!

このブログでは主にアメリカ(主にカリフォルニア)からの 食、ビューティー、アートに関する旬の情報をお届けしていきます。また、日本の情報についても英語で紹介していく予定です。事業内容など詳細はウェ ブサイトをご覧ください。

ご質問、ご意見等もお気軽にメールkayakotakatsuna@gmail.comにお願いいたします。

ところで、この上の写真、素敵だと思いませんか?これは私の大好きなフォトグラファー、望月みちかさんの作品です。NY在住、大活躍中の彼女です。これは彼女がオフにフランス、コルシカ島を旅したときに撮影したもので、このシリーズの一枚を私たちの会社情報のウェブサイトトップページに、また総合トップペー ジには彼女の他の作品3枚を使わせていただいております。そちらも是非、ご覧ください!

それではよろしくお願いしま〜す!

We’ve been thinking about these questions for a long time. We know everyone has a different answer, but if we cherish each answer and let it grow, we strongly believe something wonderful can come true.

We will update you everyday and keep you informed of upcoming topics here. Please feel free to offer feedback via email at info@patricia-co.com. Enjoy!

By the way, don’t you think the photo above is really wonderful?? This is by amazing photographer, Michika Mochizuki. We picked her works for my company’s website. Please also visit her website to enjoy her works!

 

 

 

 

NEWS BACK NUMBER

NEW ARTICLE

Page TopPage Top